czwartek, 12 lutego 2015

''Nigdy się nie poddawaj, zawsze walcz do końca.''

Hej każdy z nas ma gorsze dni.Nie wiemy wtedy co ze sobą zrobić.Najchętniej zakopalibyśmy się w łóżku i z niego nie wychodzili.Mam rację?Problemy są i będą.Tylko to z jakim podejściem do niego podejdziemy zależy tylko od nas.Nikt nam nie wmówi tego,że nie ma czym się przejmować jeżeli sami nie powiemy tego sobie.Większość z nas przejmuje się małymi,nic nie znaczącymi rzeczami.Zamiast po prostu popatrzeć na to z innej perspektywy.Przecież jeżeli życie stawia przed nami problemy to może nie dlatego,żeby nas ukarać,tylko po to,aby nas wzmocnić.Kiedyś przeczytałam artykuł gdzie było napisane,że problemy stawiane przed nami są po to,abyśmy w przyszłości dali radę pokonać te większe.Myślę,że jest w tym jakiś sens.Z biegiem czasu sama się o tym przekonuję.Za często''robimy igły z widły'',dlatego większość ludzi uważa się za nieszczęśliwych.Myślę,że trzeba czasem się zastanowić nad tym czym naprawdę warto zaprzątać sobie głowę jakimiś ''błahymi'' problemami czy po prostu to olać.
Przecież jak mówi powiedzenie ''Co nas nie zabije to nas wzmocni,prawda? :)

''Problem ze świadomością polega na tym,że twoja przeszłość zawsze żyje gdzieś w tobie.Jeśli zapędzisz psa do kąta i przestraszysz go,wyjdzie z niego wilk i cię pogryzie''


''Nie martw się tak problemami,jakimi żyje świat,ale po prostu odpowiadaj na potrzeby konkretnych ludzi''



''Rzeczą ludzi małych jest potykać się na małych problemach,
rzeczą ludzi wielkich przechodzić ponad nimi''



Jeżeli macie do mnie jakieś pytania to piszcie tu:
http://ask.fm/UsuallyandHappy

                                                                         





























           

11 komentarzy:

  1. Świetny post kochana! <3
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Zacznij i mnie poinformuj ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio też byłam postawiona w sytuacji, gdzie myślałam, że to już koniec, ale postanowiłam dalej walczyć i opłaciło się :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nigdy nie poddaje się przed końcem,walczę aby wyszło na moje.
    http://sandra-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog i bardzo ładnie piszesz. Obserwacja za obserwację? Jeśli tak, to ty zacznij i daj mi znać że moja kolej :)

    http://blogmoimzyciem.blogspot.com/
    POZDRAWIAM CIEPLUTKO. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia :)
    .
    .
    .
    .
    Co powiesz obs za obs?(robie też design)
    Jak zaobserwujesz kom u mnie
    Zapraszam do mnie http://transvormens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia:)

    moze obs za obs daj znac

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie napisane:)
    www.blog017.blogspot.com
    Jeśli spodoba Ci się mój blog, zachęcam do obserwacji. Jeszcze tylko dwunastu obserwatorów do 1400 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie powinniśmy wytrwać te złe dni, każdy z nas dostaje "problemy i przeszkody" na miarę swoich możliwości, nie są to rzeczy, których nie jesteśmy w stanie pokonać, możemy to zrobić, trzeba tylko chcieć i umieć to sobie uświadomić :)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń