poniedziałek, 9 lutego 2015

Ferie i nudy?Nigdy :)

Hej większość z was pewnie miała już ferie.Niektórzy tak jak ja mają je teraz albo za tydzień.2 tygodnie to dość sporo czasu,aby uporządkować swoje sprawy,zwolnić tępa i....zająć się sobą.W tygodniu nie mamy na nic czasu bo to szkoła,lekcje i takie tam.Więc szkoda by było zmarnować te 2 tygodnie prawda?Mam dla was kilka rad jak dobrze wykorzystać ferie,żeby nie zmarnować czasu i dobrze się bawić! :)

-Ogranicz wi-fi
Spędzenie całych ferii w sieci to nie jest dobre rozwiązanie,więc wyłącz laptopa,telefon,tableta i idź spotkać się ze znajomymi.Zobaczysz od razu lepiej się poczujesz :)

-Rusz się!
Ferie to idealny czas na sport.Jest dużo czasu,więc każdy znajdzie chociaż chwilę na to by wyjść na dwór,na basen,albo pobiegać.

-Poucz się.
Tak brzmi to dziwnie przecież w ferie się leniuchuje,a nie uczy.Warto jednak zajrzeć od czasu do czasu do książek ;)

-Pomóż komuś
Gdy jest szkoła to,albo nam się nie chce,albo nie mamy po prostu czasu.Więc bierz mopa i leć myć podłogę:)

-Odkryj coś nowego
Zbierz znajomych i pójdźcie poszukać jakiegoś fajnego nowego miejsca,w którym nigdy nie byliście.Kto wie może od teraz będzie to wasza ''baza'' i miejsce spotkań?

-Czytaj
Jeżeli nie jesteś fanem czytania książek,weź komiks,gazetę jest to świetny sposób na zabicie czasu.

-Wspomnienia
Warto usiąść w gronie znajomych rodziny i powspominać miłe chwile.Ja najbardziej lubię te z wakacji :)

-Plany
Jeżeli masz problemy z zaplanowaniem czasu,warto usiąść sobie i spisać na kartce co w danym dniu będziemy robić.Dzięki temu będziesz wiedzieć co masz zrobić i co zostało ci do zrobienia.

-Filmy seriale
Fajnie jest obejrzeć jakiś dobry film,albo serial.Koniecznie z gorącym kakao i herbatą.

-Wrzuć na luz
Wyluzuj,nie można zawsze wszystkim się przejmować.Pomyśl sobie,że ferie to ten czas,w którym nie dasz się zwieść problemom i smutkom. 

                   Mam nadzieję,że spodobały wam się moje rady.Można powiedzieć,
   że są oczywiste i wiadome,ale myślę,że czasem nie wiemy za co mamy się wziąć i takie      przypomnienie na pewno się sprawdzi :))







                           
                     

10 komentarzy:

  1. Moje ferie wypadaja świetnie, a to tez dlatego, że ide na żywioł, niewiele planuje :)
    Avenue Franche

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Niestety nie,ale jestem fanką Paryża :D
      Na pewno zajrzę :)

      Usuń
  3. W pełni się zgadzam i już nie mogę doczekać się ferii ! :D
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi juz niestety kończą się ferie :<
    Zapraszam do mnie ♥ http://karrrblog.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już nie mogę doczekać się jutra i swoich ferii :D
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń