środa, 17 grudnia 2014

                                   Zniszcz ten dziennik!!!
Hejo zapewne większość z was zna już ''to coś''hah o czym będzie dzisiejszy post.Dla osób,które jeszcze go nie znają powiem,że jest to dziennik,w którym rozwiązujemy zadania.Ktoś pomyśli:Ale jak to.Po co komuś dziennik w którym rozwiązuje się jakieś zadania?''No własnie,na początku jak go dostałam własnie tak o nim pomyślałam,ale gdy zajrzałam do jego środka byłam bardzo zdziwiona.Już na pierwszej stronie,okazało się,że to nie jest zwykły dziennik.Przewracając kolejne kartki zobaczyłam,że jest on właśnie dla mnie,dla ludzi,który uwielbiają robić szalone rzeczy i NISZCZYĆ haha.Mówiąc wprost jest on po to,aby rozwiązywać zadania,które są baardzo dziwne.Jest on teraz popularny na rynku i możecie go znaleźć w empiku.Widziałam ostatnio,że jest przeceniony i kosztuję teraz 19.99,także jeżeli ktoś lubi brudzić,mazać,niszczyć i po prostu dobrze się bawić,to jak najbardziej mogę go polecić.

A tutaj możecie zobaczyć moje niektóre ''arcydzieła'' ;)
Ps.Dziękuję dla Julki,która dała mi go na mikołajki<3




                                                    Miodek+guma-świetne połączenie


                                                                    Artykuły biurowe


                                                             skrobu ,skrobuuu :)




             


 





















                                               



                   
         





         


                 


                                                                             






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz