wtorek, 30 grudnia 2014

                                          Siemanko wszystkim :)
Kończy się rok 2014,więc warto pomyśleć już o jakiś postanowieniach noworocznych.Nie wiem jak jest u was,ale u mnie to połowa zaplanowanych rzeczy nie jest ''wykonana'' haha.Jednak myślę,że warto ułożyć sobie taki plan co chciałabym/chciałbym zrobić lub ulepszyć w przyszłym roku.Jeżeli chcecie wiedzieć jakie ja mam postanowienia noworoczne to zapraszam do przeczytania posta.A wy jakie macie postanowienia noworoczne?Jakie macie plany na sylwestra? :)

1.Zacząć ćwiczyć.
Chciałabym zacząć ćwiczyć(nie chodzi o takie ćwiczenia typu brzuszki,przysiady,bo to już robię,ale chodzi mi o takie ćwiczenia z płytą.)

2.Zapisać się na zumbe.
Bardzo chciałabym chodzić na zumbę,ponieważ widziałam w internecie różne opinie i filmiki na których tańczyli i bardzo mi się to spodobało.Jest to takie można powiedzieć tańczenie lecz no nie do końca,takie na luzie po prostu ehh...nie umiem zbyt dobrze tłumaczyć,także zachęcam osoby zainteresowane do poczytania o tym w internecie. :)

3.Pływać
Od zawsze lubiłam pływać.Nie wiem dlaczego przestałam to robić,ale od razu po sylwestrze jadę na akwapark wykupić karnet.

4.Nauka języków
Opuściłam się w językach,ogólnie w ogóle nie uczę się ani angielskiego ani niemieckiego.Mam zamiar to nadrobić,bo mam spore braki jeśli chodzi o języki.

5.Ograniczenie wi-fi 
Jestem od niego uzależniona,że tak powiem haha muszę nad tym popracować.

6.Więcej rozmawiać
Zauważyliście zapewne,że dzisiejsze społeczeństwo zamiast rozmawiać,''siedzi przed ekranikiem''jak to powiedział mój nauczyciel. ;)

7.Więcej postów
Tak mam zamiar pisać więcej postów,dobra wiadomość jest taka,że jest już(prawie) rozwiązany problem z aparatem.Zobaczymy co z tego będzie,bo wiecie nauka,ale mam dobre chęci. :)


Więc to są moje wszystkie postanowienia noworoczne,mam nadzieję,że o niczym nie zapomniałam,a z racji tego,że 27 godzin i 35 minut powitamy nowy rok,chcę wam życzyć wszystkiego co najlepsze,dużo spokoju,mniej nerwów,zdrowia,sukcesów w blogowaniu,spełnienia marzeń no i po prostu                   Szczęśliwego Nowego Roku!!!


               



                                                                                                                                                                                                                                        


                                                                                                                                                                               




















8 komentarzy:

  1. Powodzenia w spełnieniu postanowień:)
    http://juulyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobne postanowienia :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciuki za twoje postanowienia. Ja mam w sumie to podobne. Wspólna obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobne postanowienia :)

    http://meii-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego Nowego roku! :)


    Pozdrawiam | alexshia-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobne postanowienia :) + ładny sweterek + świetny blog mogłabyś zajrzeć do mnie miałam dość długą przerwę w blogowaniu gdyby było coś nie tak zostaw komentarz a na pewno to poprawie i zaobserwuje :) http://diffrentcholy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne postanowienia. Ładne zdjęcia i wygląd bloga. Obserwujemy? Jeżeli tak, odpisz u mnie. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń