sobota, 27 grudnia 2014

Hejj chciałam dla was bardzooo coś napisać,gdyż dawno nie było posta.Wiem,że miałam wpadać tu częściej,i  że miał zmienić się wygląd bloga i posty miały być urozmaicone,ale jakoś to wszystko mi nie wychodzi.Bardzo chciałabym dodawać posty częściej,ale mam ''mały'' problem z aparatem(jeżeli w ogóle można nazwać to małym problemem).Nie będę wdawać się w szczegóły o co chodzi,ale chciałam to dla was  to napisać,gdyż nie chcę,abyście myśleli,ze blog nie jest dla mnie ważny.Zawsze gdy chce coś napisać to mi nie wychodzi.Może gdyby był rozwiązany problem z moim aparatem to miałabym większe chęci?A może po prostu nie dorosłam jeszcze do odpowiedzialności jaką daje prowadzenie bloga?Nie wiem.Wiem jedno,że jeżeli kogoś oglądamy na 
You Tubie lub czytamy czyjegoś bloga,to zależy nam,aby dodawał regularnie filmy,posty,żebyśmy mogli  więcej o nim wiedzieć o jego poglądzie na świat,modę i życie.A jak nic nie dodaje to przestajemy do niego zaglądać i w końcu o nim zapominamy.Postaram się wziąć jakoś w garść,bo naprawdę zależy mi na blogu i oczywiście na WAS.
Odbiegając od tematu.Jak tam spędziliście święta?Obdarował was mikołaj czy uznał,że byliście niegrzeczni?:)

           Trzymajcie kciuki,żeby mi się udało,bo naprawdę mi na was zależy!!! ♥♥♥

   

6 komentarzy:

  1. Trzymam Cię za słowo, z dodawaniem postów lubię wchodzić na ttwojego bloga, zawsze ciekawie piszesz :*
    Dostałam słodycze i doczepki ^^
    nicole-nikolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. hahah u mnie uznał że byłam grzeczna i obdarował mnie prezentami :D
    http://zxc-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dasz radę!! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, dopiero zaczynamy ;) 3IM (klik!)

    OdpowiedzUsuń
  4. dasz rade:)
    ewelinakuchta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki :>


    http://prywatna-ksiega-z-mego-zycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń