wtorek, 2 grudnia 2014

Hej wam dziś chciałam wam dać przepis na zdrową sałatkę gyros.Nie taką ze sklepu,która ma barwniki,słodziki smaku,tłuszcze i bóg wie co jeszcze,tylko taką zwykłą,dietetyczną,po której na pewno nie przytyjecie,bo ma kcal i jest w niej sporo warzyw.

                                                Sałatka gyros
pierś kurczaka-100g
przyprawa czubryca czerwona lub ewentualnie mieszanka gyros
ogórki konserwowe 1-2 sztuki
cebulka pokrojona w kostkę-1/4 sztuki
kapusta pekińska pokrojona w paski-1/4 sztuki lub sałata lodowa-1-2 garści
papryka pokrojona w kostkę 50g-1/4 sztuki
kukurydza konserwowa-2 łyżyki
ketchup pikantny-1 łyżka
jogurt naturalny-70g-połowa małego opakowania
majonez-1 łyżeczka(15g)
olej rzepakowy-1 łyżeczka



Pierś kurczaka pokroić w kostkę,patelnię rozgrzać,wlać olej,dołożyć pokrojoną pierś z kurczaka,posypać obficie przyprawą i smażyć przez chwilę mieszając.Następnie mięso podlać troszkę wodą i dusić do miękkości.Po ostygnięciu wymieszać wszystkie składniki sałatki i podlać sosem powstałym po zamieszaniu jogurtu,majonezu i ketchupu. Smacznego ;)

                                      

1 komentarz:

  1. jejku to jest moja ulubiona salatka;p robie ja podobnie;d az mi checi narobilas;p
    Oczywiście obesrwuje i licze na rewanż;p
    Mogłabyś poklikać mi w linki? za pierwszym razem mi się nie udało ,
    ale próbuję jeszcze raz, dlatego bardzo cię o to prosze:P
    odwdzięczę się ,czym będziesz chciała i wybiorę blogi, które bd polecac w postach:D

    http://moohox3.blogspot.com/2014/11/cooperations.html

    OdpowiedzUsuń