sobota, 12 lipca 2014

Weather

Hejka.Czy u was też była wczoraj i dzisiaj taka brzydka pogoda?U nas tak.:( Popadał trochę deszcz i było chłodno.Mam nadzieję,że się wypogodzi do poniedziałku.:)Myślicie  pewnie,"dlaczego do poniedziałku"?A to dlatego,że przyjeżdża do mnie moja ciocia z mężem  JUPI!!!Tak się ciesze,że nawet nie wiecie!!!Wiadomo przecież,że nie może być brzydka pogoda jak będą goście prawda?XD Mamy tyle planów,że deszcz nie pomógł by nam w ich realizacji.;)Może napiszę o tym  dniu notkę.Co o tym myślicie?:)


  Jeszcze jedna sprawa zaniedbałam trochę bloga,:( mam jednak  nadzieje,że wezmę się w garść,i że będę jakoś więcej dodawała postów,nawet tych krótkich.;)

5 komentarzy:

  1. daje niezłe wrażenie!

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne zdjęcie *ͺ*
    U mnie też pogoda była brzydka :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! :)

    Zapraszam: http://by-lolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie strasznie gorąco ;/

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń