czwartek, 31 lipca 2014

Tag:Pytania & Odpowiedzi

                                                             HEJ :)
Nie będę tłumaczyć o co chodzi w tym poście,bo każdy wie o co chodzi.(Co ja mówię.....bezsensu XD)
                                         

                                      Pytania do nas...

1.Co lubicie robić w wolnym czasie?

-jeździć na rowerze,słuchać muzyki,leżeć na trawie i patrzeć w chmury,wygłupiać się,jak pada deszcz to biegać w deszczu i skakać na bosaka w kałużach(tak,tak.Czasem trzeba zrobić coś szalonego) ;) czytać blogi,oglądać filmy,przeglądać gazety o modzie,kosmetykach,cerze,odkrywać nowe rzeczy i wiele,wiele innych... :)

2.Jakie filmy oglądacie?

-Horrory,filmy akcji,komedie,przygodowe i..romantyczne haha :) ;)

3.Kim chcecie zostać w przyszłości?

-TiniLekarz

-Ja:Jeszcze do końca nwm 

4.Czego brakuje wam z dzieciństwa?

Zabawy w piasku,domki,kuchnie,mamę,bazy,postrzegania świata w różowych okularach i po prostu tego beztroskiego życia bez problemów...

                                         Pytania do mnie...

1.Ile prowadzisz bloga?

1,5 miesiąca

2.Ulubiony serial?

Nie mogę wybrać jednego,bo lubię dużo,ale jedne z moich ulu to:Rodzinka.pl, Rańczo,Barwy szczęścia,M Jak Miłość itp...

3.Masz rodzeństwo?

Tylko cioteczne :)

4.Jakie masz plany na wakacje w sierpniu?

Pojadę na 2 dni do Białowieży,spędzę parę dniu u babci,będę jeździć nad jezioro,chodzić na miasto,spotykać się ze znajomymi,jeździć na wycieczki rowerowe,biegać,pojadę do Mielnika no,a reszta czasu nie zaplanowana :)

                                  Te pytania,na które odpowiadałyśmy zostały zadane pod postem'';P'',(żeby nie było,że zmyślone) ;) Mamy nadzieję,że post Wam się podobał.Do zobaczenia w kolejnym poście:)...

                                

12 komentarzy:

  1. Nice post
    My last post on
    www.ilblogdelmarchese.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Masz wspaniałego bloga. Przeglądnęłam wcześniejsze posty, które mi się bardzo spodobały. Będę tu często wpadać :) .
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię rodzinkę.pl!
    +Obserwuję!
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe odpowiedzi :)
    Obserwujemy? Daj znać u mnie ;*

    http://life-by-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Bardzo fajny post. Lubię czytać takie wpisy.
    Z ciekawości przejrzałam kilka poprzednich postów i też są świetne.
    Śliczny design bloga *.*

    Czy mogłabyś poklikać w banery? Odwdzięczę się obserwacją <3

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Little Brilliant.Poklikałam,zaobserwowałam.Twój blog jest wspaniały <3

      Usuń
  6. super post :)
    obs za obs ? ;p
    http://zycie-z-andzikiem.blogspot.com/
    http://zycie-z-andzikiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe nie znam osoby,która nie lubi M Jak Miłość ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe odpowiedzi! :))

    Może wzajemna obserwacja? Odpisz u mnie na blogu ;):
    http://smileeverydayjust.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń