niedziela, 12 października 2014

Jesień?O tak.

                                 Hej misiaczki :*
Jak każdy już wie 23 września rozpoczęła się kalendarzowa Jesień! <3
Nie wiem jak wy,ale ja byłam dość sceptycznie do niej nastawiona.Spodziewałam się,że będzie gorzej a tu co,nie jest tak źle(nie biorąc pod uwagę tego,że jestem chora,i że mam dużo nauki haha).Jesień ma w sobie ''to coś'' za co ją lubię.Uwielbiam wieczorami usiąść z gorącą herbatą.Zapalić świeczki i obejrzeć ulubiony serial.Myślę,że każdy na swój sposób lubi jesień.Jeden mocniej drugi mniej.Warto jednak ją polubić bo jest taka piękna.Kolorowe liście sprawiają,że czuje się jak w bajce.Pieczone ziemniaki,poranna mgła,rosa,chłodny wiatr,wilgotne powierzę,kominy,sweterki,spotkania ze znajomymi,Halloween(bedzie o tym post)  i wiele wiele innych.Właśnie to sprawia,że jesień jest jeszcze piękniejsza.Cieszmy się tym co mamy,a na pewno będziemy szczęśliwsi.

                                     

                                     
                                      

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam jesień <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym roku jesień nas rozpieszcza :D
    Bardzo fajny wygląd bloga :)

    Co do zdjęć, to sweterek jest so sweet :)

    Całuski ;)

    PS. Wpadnij w wolniej chwili do mnie, nie pożałujesz :D

    http://smartysally.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten ostatni sweterek jest uroczy :)

    http://roksana-and-nicola.blogspot.com <-- NOWY POST!
    Obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w tym roku polubiłam jesień- jedyne co mi tak bardzo, że bardzo przeszkadza to to, że w lato są przygody, jeżdżę na rowery, nad jezioro, leżę, opalam się, tyle rzeczy się dzieje, a jesień jest spokojna, i to jest główna przyczyna jesiennego smutku..to chyba jedna i główna, resztę lubię, a (czasami) brzydką pogodę da się przeboleć :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam sweterki :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesień jest jedną z najpiękniejszych pór ;3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham jesień!

    xoxo
    famelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham wszelkiego rodzaju swetry<3
    Mam prośbę mogłabyś poklikac mi w linki choies? to bardzo dla mnie wazne. Oczywiście sie odwdzieczę i zaobserwuje;p
    Zachecam też innych ;p To tylko chwilka;d Pozdrawiam;d

    http://moohox3.blogspot.com/2014/10/choies-my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubie jesien :)

    http://kasia-kate1.blogspot.co.uk/ -> obserwujemy

    OdpowiedzUsuń