niedziela, 31 sierpnia 2014

SZKOŁA!

Hejka.Co tam u was?
Jutro szkoła....Ja mam już wszystko przygotowane.No,ale jak to  bywa pewnie czegoś zapomniałam kupić. XD Niezbyt się cieszę,że znowu będzie trzeba wcześnie wstawać,uczyć się,siedzieć na lekcjach itp. No,ale jakoś wdrążę się znowu w ten ''tok nauki'' heh.Pozytywną stroną rozpoczęcia roku jest chyba tylko to,że poznam nowych ludzi,szkołę...i ten klimat gim. XD
 Nwm jak to będzie z postami,ale postaram się aby nie było jakiś wielkich przerw.

                                               A tu macie moje zdjęcie :)
                                

12 komentarzy:

  1. Jezu mój pierwszy dzień w szkole był idealny , nie wiem dlaczego każdy tak jej nie lubi ;o
    zuuzolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz 13 lat?
    Myślałam że 15 :D
    Jesteś bardzo ładna :)

    http://oligatorekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka mała rada. Mogłabyś nie pisać "xD" w poście? To psuje cały urok.
    http://antenaaa-atena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie układa Ci się grzywka ; )

    http://madeandleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. SUPER BLOG !!! PROSZE POKLIKAJ W LINKI POD ZDJĘCIAMI, I JAK JUŻ TO ZROBISZ TO NAPISZ KOMENTARZ A JA ZAOBSERWUJE TWOJEGO BLOGA !!! OBIECUJE SIE ODWDZIECZYC

    Z GORY DZIEKUJE WIKI

    HTTP://VICIRAGE.BLOGSPOT.COM/

    OdpowiedzUsuń
  6. No niestety czas już wrócić :))
    Poklikałabyś w baner Sheinside ? Z góry dziękuję za pomoc !
    stay-possitive.blogspot.com
    PS. na moim blogu można zamawiać design

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w szkole. ;p

    Obserwacja za obserwację? :)
    http://juleqq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. BARDZO ŁADNE ZDJĘCIA, FAJNIE W KOŃCU PRZECZYTAĆ JAKIŚ DOBRY ARTYKUŁ , OGÓLNIE BARDZO PODOBA MI SIĘ CAŁY TWÓJ BLOG ! MOŻE WPADNIESZ DO MNIE ? HTTP://VICIRAGE.BLOGSPOT.COM/ JEŚLI CHCESZ FOLLOW FOR FOLLOW TO ZACZNIJ I POINFORMUJ MNIE KOMENTARZEM A NAPEWNO SIĘ ODWDŹIĘCZĘ !! :) WIKI

    OdpowiedzUsuń
  9. Heh, teraz aby do wakacji! :)

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń