piątek, 22 sierpnia 2014

Internet :/

                                                Hej
Bardzo przepraszam was za to,że tak długo nic nie dodawałam,ale winą jest...brak internetu .Ugh,te limity...Od 7 sierpnia nie miałam dostępu do neta.Jak już nawet byłam to tylko na chwilę u koleżanki.(Wiadomo posta nie mogłam wtedy napisać.)Potem razem z Tiną,pojechałyśmy na parę dni do mojej babci,no i dzisiaj o 18:30 wróciłyśmy.Także mam nadzieję,że Nie zniechęcicie się i będziecie tutaj zaglądać ;)

                                     A tak na marginesie.Jaki polecacie mi wziąć internet,bo mam właśnie zmieniać.Z limitami,a jak tak to ile, i w jakiej firmie itp.Czy jakiś inny nwm LTE czy coś?Będę wdzięczne za pomoc :)

          A wy.Też macie takie problemy z netem,limitami?A zapomniałam dodać. ;) Jutro będzie post......UJAWNIENIE!  Zapraszam jutrooo :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz