sobota, 17 października 2015

Jesień to czas gorącej herbaty,świeczek i ciepłych ubrań.Z każdym dniem zaczyna być coraz zimniej i ciemniej.Niedługo będziemy musieli przestawić nasze zegarki o godzinę do tyłu.Z jednej strony się ciesze,bo zyskamy 1h(tak to bardzo dużo haha),ale z drugiej oznaczać to będzie,że znowu nastąpi zima.Niby ją lubię,bo są święta i śnieg,ale i tak zdecydowanie wolę lato.

Nie wiem jak wam,ale mi strasznie szybko minął ten rok.Pamiętam jak jeszcze niedawno był koniec roku szkolnego.Jak planowałam wakacje,jak cieszyłam się,że znowu będzie wolne i jak jeździłam w różne ciekawe miejsca.Niepostrzeżenie skończyły się wakacje i czas było ponownie wrócić do szkoły i codziennej rzeczywistości.



Wrzesień miną w mgnieniu oka.Dzisiaj patrząc na kalendarz mamy już drugą połowę października.Zaraz będzie Halloween,na które bardzo się cieszę,ponieważ lubię wycinać dynię,piec ciastka i chodzić do późnej nocy po dworze.Szkoda,że nie obchodzimy go w Polsce.Uważam,że to świetne święto przy,którym można nieźle się bawić.Wracając do tematu,po Halloween  najbliższe wolne to święta i przerwa zimowa.Dalej już szybko zleci i znowu będziemy odliczać dni do wakacji.Zanim to jednak nastąpi
będziemy musieli przeżyć kolejne osiem miesięcy szkoły.Ale jak to powiedziała mi kiedyś pewna mądra osoba''Aby odpocząć,trzeba się najpierw zmęczyć''.
                      
                     




  








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz