niedziela, 16 listopada 2014

Recenzja szamponu do włosów-Green Pharmacy.

Hej dzisiaj chciałam wam napisać recenzje szamponu do włosów z firmy Green Pharmacy.Słyszałam różne opinie na jego temat,więc postanowiłam,że i ja podzielę się moim zdaniem.Na początku używania wydawało mi się,że zamiast odżywić moje włosy to jeszcze bardziej je zniszczył,lecz po zużyciu całej butelki zauważyłam,że moje włosy są miękkie i fanie się układają.Jego konsystencja nie jest rzadka,lecz lekko zagęszczona.Słabo się pieni,co za tym idzie nie jest wydajny.Potrzebowałam jego naprawdę dużo,aby umyć włosy.Na etykietce producent pisze,że wzmacnia,działa przeciw zapalnie,regeneruje,łagodzi podrażnienia i swędzenie skóry,odżywia cebulki włosów,przywraca włosom zdrowie,piękny wygląd i wiele wiele innych rzeczy.Uważam,że nie był jakiś strasznie zły,ale poszukam czegoś innego dla moich włosów...i możee kiedyś jeszcze go kupię.
Ocena:3,5--4
Przepraszam,że nie ma zdjęcia,ale stan mojej butelki jest straszny,więc nie chciałam  jej pokazywać. :)
                                  
                   

2 komentarze:

  1. dobry post, podoba mi się Twój design :D

    wpadaj, jezeli sie spodoba zaobserwuj, a ja sie chetnie zrewanżuje!
    mrs-margaretblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń